GYIK

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Mit jelent az +1 év szoftver garancia?

+1 év szoftver garancia esetén a  151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben (az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról) előírt jótálási időtartamon felül cégünk további 1, azaz egy év szoftver garanciát bíztosít felár ellenében.

Mit jelent a gyártói garancia?

Az gyártói garancia esetén a készüléket a gyártó szakszervize javítja cégünktől függetlenül. Teljes alaptartozékokkal rendelkező, Magyar nyelvű menüvel, kártya függetlenül forgalmazzuk.

A szállítás mennyi időt vesz igénybe?

Országos rendelés esetén 3-4 munkanap a szállítás.

  • Munkanapokon (hétfőtől péntekig) leadott rendelések esetén: Ügyfélszolgálatunk a 10:00 óráig leadott rendeléseket még aznap visszaigazolja, a 10 óra után leadott rendeléseket pedig másnap. A kért készüléket 2-4 munkanapon belül szállítjuk ki a rendelésben megadott szállítási címre.
  • Hétvégén és ünnepnapokon leadott rendelések esetén: A rendeléseket a legközelebbi munkanapon dolgozzuk fel és a kézbesítés 2-4 munkanapon belül várható.

PÉLDÁK:
Ha egy rendelés kedden 10:00 óráig lett leadva, úgy a csomag várhatóan leghamarabb csütörtök, legkésőbb jövő hét hétfőn kerül kézbesítésre.Ha egy rendelés kedden 10:00 óra után lett leadva,úgy a csomag várhatóan leghamarabb pénteken, legkésőbb jövő hét kedden kerül kézbesítésre.
Ha egy rendelés szombaton vagy vasárnap lett leadva, úgy a csomag várhatóan leghamarabb szerdán, legkésőbb pénteken kerül kézbesítésre.

Visszaigazolás
1 munkanapon belül e mailben rendelését visszaigazoljuk és tájékoztatjuk a házhozszállítás várható idejével kapcsolatban.

Házhozszállítás
Házhozszállítás esetén, a DPD futárszolgálat szállítja ki az Ön által megrendelt terméket, termékeket. Fizetés utánvéttel a futárnál.

Országosan van szállítási költség?

Budapesten 1990.-Ft, Vidéki szállitás esetén 2990.-Ft a szállítási költség. A megrendelt készülékeket futárszolgálat szállítja ki.

Milyen módon lehet fizetni?

Utánvétellel van lehetőség fizetni.

Kártyafüggetlenek a készülékek?

A honlapon feltüntetett készülékek kártyafüggetlenek.

Hogyan tudok rendelni?

Rendelését online, a weboldalon keresztül tudja leadni.

Személyesen át tudom venni valahol a terméket?

Nem, csak házhozszállítással lehet kérni a terméket.

Részletfizetésre, áruhitelre van lehetőség?

Nincs lehetőség részletfizetésre, sem áruhitelre.

A készülékek rendelkeznek magyar nyelvvel ?

Igen, a készülékek rendelkeznek magyar nyelvvel. 

Hány terméket rendelhetek egy rendelésben?

Egy rendelés során maximum 5db termék rendelhető! Amennyiben cégként vásárolsz, tudnod kell, hogy csak kiskereskedelmi mennyiséget szolgálunk ki, ami maximum 3db termék/hó.

Amennyiben problémám van, hol tudom jelezni?

Problémádat, panaszodat írd meg kérlek az info@telomania.hu címre, és mindenképp írásban válaszolunk.

Tudok bankkártyával is fizetni a futárnál?

Nem minden futárnál van bankártya terminál, a készpénzes fizetést javasoljuk! 

Már megkaptam a visszaigazoló emailt, de mégsem szeretném a megrendelt terméket. Mi a teendőm?
Kérjük, hogy minél hamarabb értesíts minket az info@telomania.hu email címen. 
Egyéb kérdésed van? Hívj minket bátran!

Telefonos ügyfélszolgálat:

  • Hétfőtől péntekig: 9.30 és 15.30 között
  • 06 30 262 9651