Garancia

A szerződés létrejötte

A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerzõdésnek minõsül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggõ szolgáltatások egyes kérdéseirõl szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelõen irányadóak. A szerzõdés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerzõdések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem elõtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit. A szerzõdés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre.
A www.arukereso.hu (arukereso.hu Kft. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., Adószám: 13282156-2-42, Cégjegyzékszám: 01-09-727285) Megbízható bolt programjának működése érdekében az itt történő vásárlások után a vásárló e-mailcíme, illetve az általa megvásárolt termék megnevezése az arukereso.hu részére továbbításra kerül. Az adattovábbítás célja: vásárlói visszajelzés igénylése és megjelenítése. Az így továbbított személyes adatokat az arukereso.hu Kft. a www.arukereso.hu Adatvédelmi és adatkezelési szabályzatának megfelelően kezeli.

 

SZERVÍZ:

Az Apple termékeket egyébiránt bármelyik Apple hivatalos márkaképviseletbe be lehet vinni jótállásos szervizre!

A szolgáltatás az alább részletezett módon működik:

  1. Győződj meg arról, hogy a készüléken minden olyan biztonsági beállítást kikapcsoltál, melyek akadályozhatják technikusainkat abban, hogy teljeskörűen megvizsgálhassák, kijavíthassák és tesztelhessék a terméket. Android-os készüléken lépj ki Google fiókból, Apple termékeknél kapcsold ki a Find my iPhone / Keresés (Nem találja? Kattintson ide!), semmilyen módon ne legyen jelszóval vagy kóddal védve a termék, stb.
  2. Fokozottan felhívjuk figyelmedet, hogy a készülékben ne hagyj se SIM kártyát, se memóriakártyát, mert ezekért felelősséget nem tudunk vállalni! FONTOS: A terméken lévő adatok minden esetben elvesznek! Amennyiben fontos adatok vannak a készüléken, kérjük, hogy a visszaküldés előtt csinálj biztonsági mentést. Amennyiben a szakszerviz adatokat talál a terméken, azokat automatikusan, azonnal törli.
  3. Amennyiben a terméken van védőfólia, azt nem áll módunkban visszaküldeni, mert a szerviz alkalmával lekerül kijelzőről, és megsemmisítik.
  4. Töltsd ki az itt található űrlapot, majd nyomtasd ki, és mellékeld. Ha nem tudsz nyomtatni, kérjük, hogy egy papírra írd le az itt bekért adatokat, és azt mellékeld.
  5. A terméket csomagold vissza a dobozába, minden gyári tartozékával. Mellékeld az eredeti jótállási jegyet. A dobozt egy zárt csomagba is rakd bele, ami lehet akár egy reklámszatyor is, amit celluxszal körbetekersz. A nem megfelelő csomagolásból adódó sérülésekért nem tudunk felelősséget vállalni!
  6. A futár legfeljebb 2 munkanapon belül átveszi a meghibásodott terméket az általad megadott címen. Kérjük, hogy legyél elérhető!
  7. A termék javítás utáni visszaküldése is futárszolgálattal történik.
  8. Nyomatékosan felhívjuk figyelmedet, hogy a készülék javítási idejébe nincs beleszólásunk, azt ugyanis szakszerviz végzi.
  9. A termék elkészültekor felhívunk, hogy a terméket mikor, és hova küldhetjük.

Szavatosság, garancia

A 151 / 2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján a cégünk által forgalmazott termékekre az itt leírt feltételek mellett 12-36 hónap jótállást vállalunk. 

a) 
– Ön a jótállási igényét a vásárolt termékhez mellékelt számla példányával érvényesítheti, ezért kérjük, hogy gondosan őrizze meg.
– Elveszett számlát nem áll módunkban pótolni.

A számlán történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.

b) A jótállási felelősséget kizáró feltételekről:
– Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.
– Szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat.
– Az telomania.hu WEBÁRUHÁZ szakszervizén kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás.
– Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás.
– Természetes elhasználódás.
Az adattárolókon elhelyezett adatokért felelősséget nem vállalunk.

c) A jótállási és javítási határidőről:
– A jótállási időtartam a vásárlás napjával kezdődik. 
A jótállás időtartama:
a)10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
c) 250 000 forint eladási ár felett három év. 
– A vásárló az észlelt hibát cégünk felé a legrövidebb időn belül köteles jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk a vevőt terhelik.

d) A javításról:

A szolgáltatás az alább részletezett módon működik:

  1. Győződj meg arról, hogy a készüléken minden olyan biztonsági beállítást kikapcsoltál, melyek akadályozhatják technikusainkat és a szakszervizt abban, hogy teljeskörűen megvizsgálhassák, kijavíthassák és tesztelhessék a terméket. Android-os készüléken lépj ki Google fiókból, Apple termékeknél kapcsold ki a Find my iPhone / Keresés opciót (Nem találod? Kattints ide!), semmilyen módon ne legyen jelszóval vagy kóddal védve a termék, stb.
  2. Fokozottan felhívjuk figyelmedet, hogy a készülékben ne hagyj se SIM kártyát, se memóriakártyát, mert ezekért felelősséget nem tudunk vállalni! FONTOS: A terméken lévő adatok minden esetben elvesznek! Amennyiben fontos adatok vannak a készüléken, kérjük, hogy a visszaküldés előtt csinálj biztonsági mentést. Amennyiben a szakszerviz adatokat talál a terméken, azokat automatikusan, azonnal törli.
  3. Amennyiben a terméken van védőfólia, azt nem áll módunkban visszaküldeni, mert a szerviz alkalmával lekerül a kijelzőről, és megsemmisítik.
  4. Ird le a hiba okát  majd nyomtasd ki, és mellékeld. Ha nem tudsz nyomtatni, kérjük, hogy egy papírra írd le az itt bekért adatokat, és azt mellékeld.
  5. A terméket csomagold vissza a dobozába, minden gyári tartozékával. Mellékeld az eredeti számlát. A dobozt egy zárt csomagba is rakd bele, ami lehet akár egy reklámszatyor is, amit celluxszal körbetekersz. A nem megfelelő csomagolásból adódó sérülésekért nem tudunk felelősséget vállalni!
  6. A futár legfeljebb 2 munkanapon belül átveszi a meghibásodott terméket az általad megadott címen. Kérjük, hogy legyél elérhető!
  7. A termék javítás utáni visszaküldése is futárszolgálattal történik.
  8. Nyomatékosan felhívjuk figyelmedet, hogy a készülék javítási idejébe nincs beleszólásunk, azt ugyanis szakszerviz végzi. Kereskedelmi telefonszámunkon nem tudunk felvilágosítást adni a szervizelésre leadott készülékekről!
  9. A termék elkészültekor felhívunk, hogy a terméket mikor, és hova küldhetjük.

NEM tartoznak a jótállás körébe:

  1. A gyár által előírt rendszeres ellenőrzések, karbantartások, és a természetes elhasználódásból illetve külső szennyeződésekből (pl. porosodásból) eredő meghibásodások javítása, valamint az ezekből adódó szükséges alkatrész cserék sem.
  2. A külsérelmi nyomok a készülék burkolatán illetve a kopás nem tartozik a garanciális körbe.
  3. A használati utasításban foglaltak be nem tartásából, vagy attól eltérő használatból származó meghibásodás.
  4. Határozottan felhívjuk figyelmedet arra, hogy a forgalmazott termékeink általuk elképzelt feladatra való alkalmatlansága (mint például: rádióhallgatás, MP3 funkciók, játékok, letöltések, MMS, GPRS, GPS, email, aktiválások, beállítások memória kártya kompatibilitása, illetve a készülék gyorsasága stb.), illetve az ezekkel kapcsolatos elégedetlenségek nem tartoznak a jótállási kötelezettség körébe. Minden tulajdonba vétel előtt biztosítjuk a tőlünk telhető legszélesebb körű tájékozódási lehetőséget. MMS, GPRS, email, HSDPA, TV funkciók működéséről, illetve ennek lehetőségéről beállításokról kérjük, érdeklődj a szolgáltatódnál.

A jótállás érvényét veszti:

  1. Amennyiben a meghibásodás nem rendeltetésnek megfelelő használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár (beázás, leejtés, erős nyomás, stb.), vagy egyéb, a tulajdonba vétel után fellépett ok miatt következik be. Ugyancsak rendeltetésellenes használat az olyan mértékű igénybevétel, amely meghaladja a termékre vonatkozó, a gyártó által meghatározott értékeket. Ha a készülék külső beavatkozás miatt hibásodik meg, minden esetben jegyzőkönyvet és fényképet készítünk a hibás alkatrészről, melynek másolatát át tudjuk adni. Ez a jegyzőkönyv igazolja, hogy továbbiakban a javítást csak fizetés ellenében tudjuk vállalni, ha egyáltalán gazdaságosan javítható a készülék.
  2. A termékre nem a gyártó által forgalmazott, illetve szakszerűen telepített, illegális, feltört, nem legális szoftver rátöltése. Ide tartozik bizonyos modelleknél a nyelv elvesztése, bizonyos menü pontok átrendezése. A GPS funkcióval rendelkező készülékeknél csak abban az esetben tudjuk vállalni a javítást, amennyiben legális szoftver van a készüléken.
  3. A készülékeken csak abban az esetben javasoljuk a szoftver frissítést, amennyiben azt szakszerűen meg tudja csinálni, és tudja, hogy az új szoftver képes arra a nyelvezetre (különös tekintettel a magyar nyelvre), amin használni szeretné. A terméken visszafelé nem tudunk szoftvert frissíteni, tehát ha az új szoftver verzióban nincs pl. magyar nyelv, vagy valami nem úgy működik, ahogy szeretted volna, úgy abban nem tudunk segítséget nyújtani, amíg a gyár nem ad ki újabb verziójú szoftvert.
  4. A kizáró okok miatt bekövetkezett meghibásodások javítási költségei jótállási időn belül is a vevőt terhelik.

e) A javítás helyéről:
A vásárolt termék javítását szakszerviz végzi. A Gyártói garanciát, a mobil telefont meghibásodása esetén a mobil gyártó országos hálózatában lehet érvényesíteni. A futárszolgálattal illetve postával érkezett készülékeket abban az esetben vesszük át, ha a csomagolás sérülésmentes. A termék oda- visszaszállításáról a vásárlónak kell gondoskodni. A futárszolgálat illetve postai költségek minden esetben a vásárlót terhelik utánvétes csomagot, nem veszünk át!

Elállás joga

Budapest területén értékesítőkollegánk kézbesíti a terméket, a helyszínen lehetőség van a termék megtekintésére illetve annak beüzemelésére. Ön a termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Az elállás jogát abban az esetben tudjuk elfogadni ha a termék, teljes gyárilag csomagolt tartozékaival együtt a megadott határidőn belül visszaérkezik Cégünkhöz! A termék vételárát a jogszabálynak megfelelően 14 napon belül térítjük meg a vásárló részére.
Ön kizárólag abban az esetben vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, amennyiben a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségek beüzemelést meghaladó használat miatt következett be illetve a terméken keletkezett külsérelmi nyomok ezt indokolttá teszik.
Az elállás jogát a 17/1999. és a 45/2014. Kormányrendelet részletesen szabályozza:
“… 4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől tizennégy naptári napon belül indokolás nélkül elállhat. (2) A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, szolgáltatás nyújtása esetében pedig, amikor a szerződést megkötötte, feltéve, hogy a gazdálkodó szervezet a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének eleget tett. (3) Ha a gazdálkodó szervezet nem tesz eleget a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének, a fogyasztó az elállás jogát az áru átvételének napjától, szolgáltatás nyújtása esetében pedig a szerződés megkötésének napjától számított három hónapon belül gyakorolhatja. (4) Ha a 3. § szerinti tájékoztatásra a (3) bekezdésben meghatározott három hónapon belül sor kerül, a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló tizennégy munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta. (5) A gazdálkodó szervezet köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő tizennégy napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli. A gazdálkodó szervezet azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését…”

Készülék információk, árváltozás joga

A honlapon feltüntetett készülék információk tájékoztató jellegűek a gyártó által kiadott leírásokon alapszanak de, eltérések előfordulhatnak melyekért felelősséget, nem vállalunk! A forgalmazói és Gyártói garanciával forgalmazott készülékeket 1, 2 illetve 3 év teljes körű garanciával, Magyar nyelvű menüvel, összes gyárilag csomagolt alaptartozékokkal értékesítjük! Az alapcsomagok tartalma színtől és garanciától függően változhatnak! Ezekről kollegáink telefonon és e-mailben minden esetben tájékoztatást nyújtanak! Az árváltozás jogát fenntartjuk! Egyes színek árai eltérőek lehetnek! Amennyiben drágább a termék, mint az oldalunkon szerepel, a vásárló minden következmény nélkül elállhat a vásárlástól. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Web áruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert. általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszer hiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1”Ft-os árra, akkor a szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

Adatvédelem

Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk. Adatait harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél az cégünk alvállalkozójaként működik együtt. Ekkor azonban, az alvállalkozók a cégünk által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.

A létrejött szerződéseket a New Phone 2015 Kft. nem iktatja, és későbbiekben papír alapon nem hozzáférhetők.

Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek
A fogyasztó a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:Internet cím: www.telomania.hu
E-mail: info@telomania.hu

Az Eladónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz kivizsgálása nem lehetséges, akkor az Eladó a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a fogyasztónak átadja vagy megküldi email-ben. Az Eladó jegyzőkönyvet vesz fel a fogyasztó bejelentett igényéről és átvételi elismervénnyel igazoltan veszi át a terméket garanciális probléma esetén.

Amennyiben az Eladó és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.

A fogyasztóvédelmi közigazgatási hatósági ügyekben első fokon megyei illetékességgel a fővárosi és megyei kormányhivatalok fogyasztóvédelmi felügyelőségei, másodfokon országos illetékességgel a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság jár el. Az illetékességet megalapozza a fogyasztó lakóhelye, a vállalkozás székhelye, telephelye, valamint a jogsértés elkövetésének helye is. A kérelem bármely illetékes felügyelőségnél benyújtható.

Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell

a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelemelőterjesztésére nem került sor,
a testület döntésére irányuló indítványt,
a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu

A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
Fax: 06-72-507-152
E-mail: abeck@pbkik.hu; mbonyar@pbkik.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523
Fax: 06-76-501-538
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu; mariann.matyus@bkmkik.hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
E-mail: eva.toth@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870
Fax: 06-46-501-099
E-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefonszám: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:06-22-510-310
Fax: 06-22-510-312
E-mail: fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
Fax: 06-52-500-720
E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 06-36-429-612
Fax: 06-36-323-615
E-mail: hkik@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.
Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570
Fax: 06-56-510-628
E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259
E-mail: szilvi@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
Telefonszám: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 6-8. III. emelet 331.
Telefonszám: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-474-7921
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
Telefonszám: 06-82-501-026
Fax: 06-82-501-046
E-mail: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet
Telefonszám: 06-74-411-661
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszám: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
E-mail: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.
Telefonszám: 06-88-429-008
Fax: 06-88-412-150
E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu

Zala Megyei Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefonszám: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU